Vem tog bilden?

"Var det svårt att hitta?"
"Nejdå, eniro.se är guld värt."

Sedan var det igång.
En stor, mycket ljus och fräsch lägenhet.
Mitt i city, utan storstadsbrus och en trevlig innergård för grillpartajj.
Vi hade trivts alldeles utmärkt. Vi får se vad som händer.
Håll tummarna.

Någon som har första "Lost"-boxen?
Är helt fast. Kate är galet het.

JD's sitcomfantasy.
Haha.

Spenderade förresten hela eftermiddagen i stan - ensam.
Harmoniskt och lugnt. Solsken gör kroppen en tjänst.
Särskilt en kropp som vanligtvis är vaken när solen sover och tvärtom.
Jag vet, solen sover aldrig, men du fattar vad jag menar.

Räknade gladeligen ut att jag kommer få 6 lediga veckor i sommar. Mycket trevligt.

image670
______________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Trapp

Även om min avundsjuka kommer spela in kommer mina tummar att hållas för er!!

*fäller in höger & vänsterflanken på händerna och kramar om*

2008-05-26 @ 23:19:20
URL: http://jenzza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0