Vad fan är bedeblast?

Helgen har varit till belåtenhet, tackar som frågar.
Ibland är det kul att dra på sig en kostym. Känna sig fin.
En affärsman som har kostym varje dag i yrket kan ju inte känna den känslan, eller?
Jag och en vän pratade för ett tag sen att målet för oss skulle vara att skaffa oss kostymsklädda jobb.
Men jag vetefan längre. Då mister man ju hela charmen med att klä upp sig.

Om det togs några bra bilder lägger jag kanske upp dom sen.
Jag hade inte tid att fotografera.

I lördags var det en märklig förkväll.
Grillning som uteblev blev till annan grillning. Parental grillning. Ryggbiff - Mums.
Jag svängde ihop min rikskända bearnaise-sås och satte piff på allt.
"Bedeblast" har en kul historia bakom sig.
Pling-Plong.
Ooh, var ska vi?
Lilla Torg, Möllan, Trelleborg, Bunkeflo?
Det blev en sväng på Möllan. Mycket trevligt.

TrippelPakts-bloggandet går trögt.
Men det måste jag nästan se som positivt.
Bloggen ska ju vara något att vända sig till när man har problem och tycker det är jobbigt.
Inget bloggande - inga problem.
Vi har varit "rena" nu i exakt två veckor. Det känns skitbra.
Bara 12 veckor kvar.
Ska ut och promenixa med farsan som tagit sig samman och gått med. Det här blir bra.

"Shaun of the dead" är en märklig film.
"Solstorm" är också märklig.

Nu ringde Homo.
"Jag har gjort ett ärende till dig."
"Jaha?"
"Dom har ETT par Kawazaki, vita låga storlek 44, kvar."
"Ta dom!"


Nya skor. Yes!
_____________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0