Uggla Forever.

Sådär, nu har jag bestämt mig.
Ska bara gå till tatueraren och boka tid.
Kommer bli bra.

Nej, jag ska inte tautera in "Uggla Forever", jag lovar.
Fast det kanske inte är så dumt ändå. Hmm.

V. Ingelstad IS tog tredje raka segern idag.
Underbart jobb gubbar. Nu ångar vi på. Vi ska vinna den här jävla serien.

Klockan är runt fem, fåglarna kvittrar, solen är på väg upp i öster.
Det kommer bli en bra dag.

Fyndet:
Jag måste berätta.
Jag har hittat teve's just nu absolut roligaste program.
"Var fan är mitt band?" på SVT. Hahaha.
Jag har kommit fram till att jag ÄLSKAR Magnus Uggla.
Sikken frilla, sikken stajl, sikken attityd. Störtskön.
Har ni inte sett programmet så gå in på svt.se och kolla dom gamla avsnitten.
Jag har gråtit av skratt. Helt fantastiskt.

image666
Kungen.
____________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

uggla=)

2008-05-11 @ 04:51:10
URL: http://joakimforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0