Sluta göra piruetter och sån skit.

You might be saying oooh, I don't wanna be lonely.
Norge är bra skit.

Men vad hände egentligen?
Jag förstår ingenting.
Lägg ner skiten. Det skapar ju bara irritation.

Jag älskar ändå Andy Abraham från Storbritannien.
Trots att han kom sist. Eller nåt.
Folk uppskattar uppenbarligen inte gladmusik.

Vad var det för skit som vann egentligen? Var det engelska han sjöng på? Skridskor?
Inte fan vann jag pengar på eländet heller.
Nej, usch. Första och sista gången man spelar på Europas tycke och smak.
Bosnien? Vad handlar det om?!
Nej, jag ska sluta innan jag eldar upp mig ännu mer.

Annars då?
Jodå. Fyllesamtal är alltid lika roliga och oberäkneliga.
Nästa helg är jag ledig. Det kommer bli bra.
Olé olé olé.

Nu ska jag snart köra hem. Blir bra.
Moss.
_____________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0