Hoppsan.

Nu har jag flyttat över min blogg.
Det tog ett tag innan jag fattade det själv.
"logga in på publish.me"
Afan, där ser man.

Har inte kunnat blogga på ett tag.
Har haft skitmycket bloggmaterial på gång, men nu är det bara tomt.
Hade väl inte räknat med att kunna logga in, så det är väl därför.

Jag kan inte äta ärtor. Ärter? Nej, det måste väl vara "ärtor"?
Det heter ju ärthjärnor, inte ärthjärner.
Slog mig just att liknelsen inte har nån betydelse i sammanhanget, så skit i det.
Nu har det gått en halv minut. Nu är jag nästan säker på att det är "ärter".
Nu ser alltihopa bara fel ut. Jag lägger ner.
Diskutera med dig själv, gör det. Idiot.

Waiting for a star to fall.

http://www.1000apor.se är mitt nya hangout-place. Mycket nöje.
Har blivit lite kär i Klara. Man kanske skulle skicka ett mail.
Nej, det hade inte gått bra ändå. Jag är inte dejtingtypen - killen som dejtar.
Detta klargjordes för ganska exakt 10 minuter sedan i ett sms-stim med en vän.
Filurar vidare på det där. Kanske känns aningen insnöat, men faktum kvarstår;
jag avskyr hela dejtingcirkusen.
Ont i magen av nervositet. Behovet att hävda sig, vara rolig och anpassa sig efter dejten.
Anpassa sig efter dejten gör väl ingen, säger du?
JO! Alla gör det. Få erkänner det.
Man är så jävla inställd på att göra ett gott intryck så man glömmer bort sin egen identitet och vem man egentligen är, bara på grund av personen som sitter framför dig, går bredvid dig eller vad ni nu gör.
Och jag gillar det inte alls. Mest på grund av att jag vet att jag själv funkar exakt sådär, men också för att jag tycker att människor gör sig själv till åtlöje och ljuger för sig själv. Det är i mina ögon och öron fel.
Vill poängtera att det är individuellt, men att det förekommer i lätt sagt alla situationer, mer eller mindre.
Har du aldrig dejtat?
Ett fåtal gånger, tillräckligt för att bilda mig en uppfattning.
Men du har väl haft flickvän, så nån nytta har du väl haft av det?
Ibland är ett dansgolv, när man är 17, världens bästa.
Snacka om att slippa undan lätt.
Hög musik, så ingen hör vad du säger.
Mörkt så finnarna inte syns och ingen märker om du rodnar.
Det är till och med så att den fula skjortan du har på dig verkar snygg i det dåliga ljuset.
Sen är isen bruten.
Visst, sen måste man ju förstärka det "goda" intryck man gjort på nån vänster, men det känns på nåt vis lättare då.
Funkar det sen inte kan man alltid skylla på sättet man träffades på.
I mitt fall slapp jag det, eftersom jag hade enorm tur och levde lycklig ett bra tag efter det.

klydda inte med mig.
Ta mig med storm.
Det är jag bra på.
:-)

Sedär, "inget att blogga om"-my ass.
Se vad en ärta och dejtingfakta kan göra.

Om tre timmar sitter jag i bilen på väg till sängen.
Sen håller jag helg.
YEAH!

Håll för helvete tummarna för att vi får lägenheten förresten.
Får besked i dagarna.
_______________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0