Kör ett varv i rondellen.

Internet har kastat in handduken på min dator. Jävla nätverkspiss.
Ska ge mig på att försöka laga det där en dag. När ork finns tillgängligt.
För att mätta abstinensen snor jag min älskade moders dator.
Mamma har förresten fyllt år idag! Stort grattis!
Hon har en märklig dator. Känns overkligt att jag suttit vid den här manicken i ett par år innan jag köpte min lilla älskling. Men så är det, och egentligen ska jag väl vara tacksam för det. Jo, det är jag. Den är bra, den här stenåldersdatorn.

Henrik Larsson i EM-truppen.
Jag blir bara så trött. Hur många gånger är det ens lagligt att ändra sig? Nån gräns måste det ju finnas? Visst, han lär säkert behövas, men i mina öron låter det mer som ödmjuke Henke har gått och blivit en diva.
Andreas Granqvist? En medioker medelmåtta i ett av Sveriges för tillfället formsvagaste försvar? Nej, där hade jag hellre plockat in en dark horse i Jonas Olsson som gör succé i Holland.
Dorsin? Vad är han, typ 40? Ständigt på gränsen till landslaget. Kan man bara inte inse att han aldrig kommer närmare? Men, i vanlig ordning får man ju acceptera att Tråk-Lagerbäck håller i ratten.
En skadad Niclas Alexandersson, 36. Det kan bli hans år i år.
Om jag klagar mycket?
Jag vill ha en yngre, mer spännande landslagstrupp, så visst.

Annars då?
Jodå, jobba imorgon igen.
Var blev mina två lediga dagar av?
Sen är det helg igen. Vad händer då?

Heather Graham är döösnygg.
Lejonkungen är, utan tvekan, världens bästa disneyfilm.
South Park håller en ojämn nivå medan Scrubs alltid briljerar.

Uggla-citatet:         Vet du om rummen är Feng Shui-inredda här?
____________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Anonym

otippat att du inte tar upp daniel andersson i elegin..

2008-05-14 @ 10:15:03
Postat av: André

daniel sidled andersson har inte att göra i en trupp som denna. Henke ändrade sig på grund av att hans formkurva pekar rakt uppåt nu på våren... Granqvist är den enda som varit bra i HIFs försvar.. men det e okej bara vi vinner EM =)))

2008-05-14 @ 11:41:39
URL: http://kroniz.blogg.se
Postat av: Slejs

Alldeles korrekt, André.. Daniel Andersson har inte att göra i truppen. Njää, det luktar divalater lång väg. Vem tror han att han är? Okej att ändra sig, men 3 gånger? Det mest tragiska är att han säkerligen kommer tillföra något.

2008-05-14 @ 15:46:56
URL: http://slejs.blogg.se
Postat av: André

det e okej.. bara han tar med zlatan in i matchen och sen tar med honom hem.. det e okej.. anledningen är väl nytändning.. rätt smart att slippa alla kalla vintermatcher ifs.. hahaha

2008-05-15 @ 19:31:09
URL: http://kroniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0