Jag är själens krigare.

Sådär, nu har jag tagit några minuter och fördjupat mig i årets ESC.
Av allt att döma är det mest skit.
Favoriterna blir dock som följer.
Störtsköna Storbritannien. Annorlunda gladsång - sånt gillar vi.
Norge kan vinna. Det är en trevlig bit.
Så, nu lämnar vi det området.

Fast Tomas Di Leva hade vunnit alla dagar i veckan med "Själens krigare".
Lyssna bara på den här textraden:
"Bland stjärnor smyger jag och sprider min säd med tankekraft."

Jag har börjat drömma en massa.
Märkliga drömmar.

Lalaa, lalaaa ska drömmar sjunga i det blå.
Lalaa, lalaaa ska drömmar sjunga i det blå.

Ne, nu är jag hungrig.
Moss.
______________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: fanny

men. ukraina då? jag var nyss där en sväng och jag har hört deras låt sisådär hundra gånger på en vecka. eller den kanske är på kvalet ikväll? du borde i vilket fall heja på den. och nej, jag är inte öststatshjärntvättad.

2008-05-22 @ 16:41:49
URL: http://fanni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0