Ingenting är som det ska, likadant från dag till dag.

När alla vännerna gått hem.
Ensamheten. Mysig eller påfrestande?
Tvåsamheten. Mysig eller överskattad?

Kan man prata och dricka samtidigt?
Kan någon prata och dricka samtidigt?
Jag försökte, men klarade det inte.

Hör du sången dom spelar på radion?
Varje ord verkar handla om dig.
Hur du knackade på mitt i sommaren,
men kom aldrig mer igen.

Dagen har bestått av naturvistelse med min gode vän Trapp.
Kameran var med i vanlig ordning.
Alltid lika många skratt. Men min vän var inte riktigt på hugget, det märktes tydligt.
"Brainstorma Jens, förfan...du verkar helt seg idag."
Vi som känner honom vet annars att han är de sjuka idéernas mästare.

   

     

Bara bilder på mig, upptäcker den uppmärksamme.
Det beror på rättighetsproblem som vi febrilt försöker lösa.
Den andra token hittar ni på http://jenzza.blogg.se

Jag har aldrig i mitt liv sett en människa bli så rädd för en fasan utomhus, när personen i fråga befann sig i en bil.
Hahaha. Jag tror jag dör. You've got to live it, to get it.
"MEN FLYTTA DIG DÅ!"

Fasan förresten.
Hade jag fått stava det hade jag skrivit fasán. Men det gör man ju inte.
Fasan = Djur
Fasan = Någon ond eller något ont.
Jag syftade i vilket fall som helst på djuret.

Som en spegelboll.
Det här är min hälsning.
Moss.
_____________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Carro

het. :)

2008-05-08 @ 08:17:08
URL: http://bure.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0