Godmorgon.

Jag sket i det där gudasnacket till dopet.
Hittade en dikt, arbetade lite på den och vips.
Nu ska det läsas av undertecknad på söndag.
Blir skitbra.

Jag är ingen dataspelskille, men man kanske borde testa GTA IV?
Verkar lite småtrevligt.

Pittoresk.
Haha, ett fantastiskt ord. Sjukt kul att säga.

Nu blir det några timmars sömn, sen ska det fixas och donas.
Förhoppningsvis ringer Krille Oberg, a.k.a Trull, och väcker mig i lämplig tid.
Därefter väntar jag mig en lugn afton med trevligt sällskap. Lite bus också kanske?
Men nu är det som sagt godnatt!
____________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

2008-05-02 @ 06:47:56
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: Jonna

Godmorgon:)

2008-05-02 @ 06:59:58
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0