Andy Abraham - Kung.

Gislöv är ett jävla blåshål. Glassen verkade god. Jag vet inte for sure, för jag hade fullt upp med min Loka Päron. Mycket god. Satt och spanade in en vindsurfare som störtade mot kajkanten i Gislövs hamn. Hur kul som helst.
Vad fan gjorde jag i Gislöv kanske du undrar? Jag förstår din tanke. Spelade match, sen skulle folk trycka glass i huuuet.
Mums för dom eller.
Annars då? Jodå. Öronen på plats och fem tår på varje. Öra?

Har du fest på koll eller?
Finns det nån fest överhuvudtaget eller?
Var är brudarna?
Citat som sent kommer glömmas.

Nu har jag fanimej spelat på kvällens utgång av Eurofuckingvision Song Conpest.
Betway.com is the shit! Det här kommer bli bra.
Håll alla tummar ni kan för Storbritannien. Störtskön!

Dags för en powernap, sen jobb för hela slanten.
Om man skriver "du undrar" utan att använda mellanslag blir det "duundrar". Riktigt fett.

image671
Ikväll håller jag på den här kungen.
______________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Anonym

glassen va mmmummmmmaaaa!!! :)

2008-05-25 @ 12:25:36
URL: http://halajna.blogg.se
Postat av: fanny

gislöv! mitt hemma ju! allt är bra med gislöv. typ..

2008-05-31 @ 18:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0