Se bortom det onda.

Hva gør vi nu, lille du?

En ledig dag är en ledig dag.
Idag har det inneburit en otrolig trötthet härligt blandat med snöstorm.
Jag orkar inte reagera. Snö. Nu?

Världsklass: Erasure - I Love To Hate You.

Om två veckor sitter jag på en balkong och dricker öl.
Nu sitter jag vid köksbordet och dricker mjölk. Kontrast?
Utrymmet runt min säng är kraftigt ockuperat av madrasser.
På madrasserna finner man mina syskonbarn. Fan ta dom om dom snarkar.
Deras föräldrar var smarta. Dom har flytt landet. Italien, Rom.
Kul för dom.

Lasse Lindh är riktigt underskattad.
Vi träffade liksom på chans, två katter i skydd ifrån regnet nånstans.
Genialiskt.

Man ska vara glad för det som har varit och se framåt.
Det som har varit är historia och omöjligt att ändra på.
Framtiden kan vi fortfarande påverka.

- Jag har aldrig varit starkare än nu.

Det här kommer bli bra.
_____________________________________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0