Only fooling myself.

Nu är jag trött.
Trött på ett segt sätt.
Inte trött så att om jag blundar somnar jag.
Utan om jag blundar så blir det till och med tröttsamt att somna.
Momentet från att stänga ögonen, till att verkligen sova blir långt och segt.
Märkligt, men ganska vanligt i min värld.

Imorgon kallar arbetet igen.
Har varit en bra helg.
Det är viktigt att skratta.

Om tre veckor drar jag till Kanarieöarna. SOL!
Fyfan vad bra det kommer bli.

Nu ska jag bädda min säng.
Har inte riktigt blivit gjort idag.
Jag är en sån som inte kan gå och lägga mig i en obäddad säng.
Onödigt vetande. Precis som att det finns 10404 stycken Claes i det här landet.
Om man räknar bort mig såklart. Men gör inte det, så den rätta siffran är 10405.
Wohooo, fett!
Nåt gjorde mig nyfiken på just det. Jag känner mig berikad av fakta. Visare.
Dom säger att Statistiska Centrabyrån is the shit.
Jag undrar det.
_____________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0