Märkligt?

Det är måndagmorgon. Ångest för en väldigt stor del av vårt lands befolkning.
För mig borde det här vara ljuset i tunneln efter en lång arbetshelg.
Men icke. Arbetet kallar igen 18.00.
Några timmars sömn, sen är jag här igen. Mitt spa, min vän, min tillflyktsort.

Sommaren knackar på.
Nu är det nästan ljust ute när man kör till och från jobbet. Underbart.

When I get that feeling, I need sexual healing.
Haha. Fantastisk låt.

Nu till det märkliga.
Man har ju fått uppfattningen att amerikaner har mycket skit för sig.
Men det här? Det här är ju bara sjukt.
Så fruktansvärt inhumant.
Första gången jag använder det ordet i mitt liv. Finns det ens ett ord som heter så?
Ska kolla upp det. Förhoppningsvis fattar ni vad jag menar.
Now read this.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1961129.ab
____________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Linda

De e ju fan helt jävla sjukt. var fan e vi på väg. starkt av eleverna att demonstrera. inhumant jo de var ett rätt bra ord faktiskt. säger väl allt. KRAAAAMMM O PUSS PÅ KINDEN. minsann.

2008-03-03 @ 14:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0