Man är märklig när man är berusad.

Minst sagt.

Skall agera lägenhetsvakt imorgon.
Denki väntar hantverkare till sitt crib. Eftersom han är en hårt arbetande herre,
så har jag blivit tillfrågad om jag skulle vilja uppehålla mig här imorgon.
Jag är också en hårt arbetande herre, men har inte samma arbetstider som honom.
Visst ställer jag upp.

För att slippa köra hit hypertidigt imorgon så har jag redan inkvarterat mig.
Min dator är här, min bil står nere på gatan. Alltså har jag hela mitt liv här.
Det känns bra.

Denki har precis somnat. Han har börjat andas tungt.
Jag underhåller mig med Scrubs och blogging på hög nivå.

Fotboll har avnjutits. Milan - Arsenal. En pissmatch där Arsenal rättvist gick segrande ur striden.
Jeje, who cares? Blabla..
Det viktigaste av allt; Marabou Non-Stop är dööögott.

På fredag ska vi bowla och dricka öl. Räkna med det.

Now that we found love, what are we gonna do with it?
Dööbra låt.

Nu ska jag nog kolla lite Grey's-avsnitt.
Det blir bra. Moss.
______________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Jenza

Det var en mycket bra match! Bara ni dårar som tycker så... Experterna på tv sa samma sak. Kom hem till far "- Vilken rolig fotbollsmatch jag såg. Den innehöll ju allt. Rättvist att Arsenal fick vinna, men den där Pato kan verkligen bli ngt stort"

2008-03-05 @ 21:28:17
URL: http://jenzza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0