Laddar.

Match mot Svedala idag.
Premiär för Claes. Blir bra.

Någon kommenterade "Slaget om England".
Han tyckte jag skulle vara rädd.
Jag är inte rädd. Jag tycker om bra fotbollsmatcher och förhoppningsvis blir detta det.
Och förresten. Vad är ett franskt C-landslag mot engelsk dynamit med en liten spansktalande touch?

Olé, olé, olé.

Jag vet en umgängeskrets som är galet uppdelade i två läger. Haha.
Riktigt kul. Mycket munhuggning. Det är kul.

Nu ska jag ut och lira skiten ur folk.
Leverera passningar som aldrig förr och stänka ett par själv också.
Vi hörs eller.
____________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: André

jag tror ock på den heliga anden.. hans enfödde son vår herre..

You'll never walk alone!!

2008-03-15 @ 12:21:32
URL: http://kroniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0