Kvalitets-sms.

Snön vräker ner. Det är minusgrader.
Cypern på måndag. Kan inte komma lägligare.

Blogg.se byter bloggplattform    - Afan.

Har rotat i arkivet.
Smaskig, fullt logisk och förståelig sms-konversation på juldagskvällen.
Klockslag vid påbörjande: 02.14.

Homo: Var fan är ni?
Slejs: Svara.
Homo: Längst in på dansgolvet..
Homo: Var är du?
Homo: Svara.
Slejs: På vadå?
Homo: Var är du?
Homo: Då gick jag him då..
Homo: Svara då. Är du kvar på Slagt eller jag kan börja gå?
Slejs: Jag är kvar.
Homo: Var då?
Slejs: På kräken. Var är du?
Homo: Och det är var? Jag är pölsemannen därinne.
Homo: Kom till pölsemannen.
Slejs: Lar är du?
Homo: Precis där man går in.
Slejs: Var fan är det?
Homo: Där man betalar.
Homo: Öka.
Slejs: Jag hittar inte dit.
Homo: Kom ut där vid korvmannen.
Homo: Skit i det då.. För fan.
Homo: Nä nu hittar jag inte någon så.
Slejs: Va?
Homo: Du är va! Jag blev av med rally o dem.. Var är du?
Slejs: Jag är här!
Slejs: Gå in. Annars kommer jag ut.
Homo: Jag är inne men där är 8 dansgolv.
Slejs: Var är du?
Homo: Där man betalar. Du då?
Slejs: Jag kommer.
Homo: Jag stannar här då.
Slejs: Vid läckormä.

Klockslag vid avslutande: 04.15.
Spiknyktra o så.
"Gratis sms" är en mycket bra funktion.
För kännedom: Vi åkte hem tillsammans.
____________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0