Jag är tydligen ett dyrt misstag.

Det är okej. I can handle it.
Vilken härlig dag.
Usch.

Ingen medgång utan motgång sägs det. Ack så sant.
Har varit en märklig dag i stort. Några trevliga, och några otrevliga insikter.
I huvudsak en gigantisk form av schizofreni som jag fortfarande har svårt att greppa.
Reaktionen kan jag förstå. Men inte logiken, för den finns inte.
Har lyckats plåga mig en hel kväll. Man lär sig nya saker dagligen - ett faktum.
Sammanfattningsvis: Det kostar att bry sig.

Ska inte gräva ner mig i saker.
Finns ingen anledning. Jag har inte gjort nåt fel.
Jag är också ett offer.

Kontroversiellt?
Antagligen.
Mothugg?
Antagligen.

Rena grekiskan för folk, jag vet.
Ha överseende.
______________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Trapp

What happened? =/ Finns här om det är ngt...
Fotboll imorrn? ;)

2008-03-11 @ 00:46:53
URL: http://jenzza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0