I ärlighetens namn, Måns Zelmerlöv.

Fan vad skönt det är att se att saker man tar sig an hjälper, gör nån skillnad, funkar.
Jättetrevligt.

Idag är det tänkt att Homo ska anlända från Kalmar.
Jättetrevligt.

"Måns Zelmerlöv och Marie Serneholt är ett par" läste jag i gårdagens Metro.
Den där jävla Måns är bra dum i huvudet. Helt jävla ärligt.

Om jag väljer att uttrycka mig fint, så låter det såhär:
Han om någon hade behövt ta sig an singellivet och njutit av allt vad det innebär.
Om jag ska uttrycka mig mindre fint, så låter det såhär:
Vad fan håller han på med? Han kan ju få hur mycket fi**a som helst. Idiot!

Marie Serneholt är galet het, men det är inte där det ligger.
Detta är för mig ett mysterium.
Måns skulle behövt det där singellivet, istället för att binda sig stup i ett.
Är han rädd för ensamheten månne?
Eller så fattar han bara inte hur bra han har det.

Haha, helt klart intressant med ett helt inlägg om Måns Zelmerlöv's privatliv.
Didn't see that coming.
Nästan så jag mår illa.

Läskigt att använda sig av "ta sig an", två gånger i samma inlägg.
Fyfan. Vad är det som händer?
Nu ska jag köra och köpa Redhawks-biljetter till söndag. Fett.
Just det, jag hatar snö också.
____________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0