Ett hederligt gammalt *ASG* + Frukostvetenskap.

Hahaha.

Det plingade på dörren.
Göran vrålar "kom in!"
Dörren öppnas och Dejan hojtar försiktigt, nästan viskar:
"Är du här, Göran?".

Jag skrattar så jag gråter.
Jag får gråta tyst, annars hör dom mig.

Well, det här är kanske ett sånt moment som you got to live it, to get it.
Men skit i det. Roligt var det i alla fall hursomhelst.

Wohoo!
Nu går Dejan & Göran.
Dom är klara.

Svinbra, nu ska jag äta frukost, sen kallar min säng.
Ska ju jobba inatt. I rest my case.
Trapp, den fattade du.

Påtänkt senare:
Att äta frukost i någon annans lägenhet kan innebära en del överraskningar
och besvikelser. Här kommer en lista:

Överraskningar:
Nutella - Haha, blev som ett barn på julafton.
Mycket gott bröd; Skördetid från Finax eller vad det hette.

Besvikelser:
Vem i hela jävla helvete köper Bregott med HAVSSALT?! Fruktansvärt vidrigt.
Även juice med fruktkött går bort, Denki.
Har dock kommit på att allt fruktkött ligger på botten, så om man ger fan i att skaka
juice-paketen, så blir det ganska bra ändå.
Men som sagt. Havssalt i smöret är en big no no.
Glöm förresten det jag skrev om fruktkött på botten. Det är en myt. Fick hela munnen full.
_____________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Trapp

Kan tro att jag fatta den.. ;)

2008-03-05 @ 21:29:05
URL: http://jenzza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0