Don't call for first aid.

The Worrying Kind är det bästa vi har producerat i Eurovision-sammanhang.

Nedräkning?
Haha, räkna med det.
Snart bara 57 timmar kvar.
Cyprus - Sena balkongkvällar.

Sällskapsresan på söndagkväll. Aaaadu eller.

Måste leta fram mina shades. Solbrills.
Homo hade köpt nya, så jag är lite avundsjuk. Men mina fjolårs-shades är också feta.
När jag kommer hem ska jag ladda ner låtar av Boney M och 666. Alaaaarmaaa!
Lika bra att skriva det här så jag kommer ihåg det.
Imorgon ska vi hjälpa Rasse att flytta. Därefter blir det inmundigande av ännu okänd vätska.
Därefter utgång på Mazarin. White Night. Ses där.
Just det, måste till Systembolaget innan dom stänger klockan ett också. Glöm inte.

Kom ihåg-listan är ett faktum. Perfekt.

Säger du "systemet" eller "bolaget"?
Jag är nog en systemare när jag tänker efter.
Lurigt.

Hahaha.
Du Homo. Hörde precis en "I Love Europe"-remix. Riktigt fet dance-låt. Vi MÅSTE hitta den.
Favorit 102.6 spelade den av alla jävla radiokanaler. Kan någon annan hjälpa till är det svinbra.
Den ska med!

Ååh inatt inatt, kom och ge, kom och ta, kom och dansa med mig, du är allt jag vill ha.
Vem var det förresten som skrev kommentars-uppsatser om dansbandsmusik?
Ge dig tillkänna så vi kan utbyta musikupplevelser.
_____________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0