Cyprus.

När natten är över syns ljuset. I dubbel bemärkelse.
Bara två ynka arbetspass kvar innan det är dags för sena balkongkvällar.
Vart ska vi eller? ATT vi ska.
Homo, Westerlen & Slejs - Cypern - 31/3. Hahaha.
26 grader tidigare idag - precis lagom. Lycka.

Nu planeras det för fullt. På alla plan.
Pengaväxling på torsdag - check.
Pass - check.
Ljudanläggning - check.
Digitalkamera - pågår.
Ljusvänjning - pågår.
Taxfreebeställning - pågår.

Kan ju inte sitta och bli torra.

Westerlen har aldrig "åkt flygplan". Det här kommer bli bra.
Jag älskar Cypern.
Jag hatar snö.
_____________________________________________________________


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan jag få följa me??? FYYYYYY vad fusk!

2008-03-25 @ 08:59:14
URL: http://halajna.blogg.se
Postat av: Anonym

jag kan bära dina väskor, beställa drinkar o öl jag är inte så jättestor så jag får säkert plats i resväskan.

2008-03-25 @ 12:11:11
Postat av: André

var ska vi sa du? vesterlen sitter och biter på naglarna här hemma. han är döö nervös

2008-03-25 @ 12:56:55
URL: http://kroniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0