Björkman ska med.

Kom, sålänge hjärtat slår.
Kom, sålänge spänningen finns kvar.
Imorgon är en annan dag.
- Christer Björkman -

Hahaha.
Succé.

Favoritrestaurangen hade bommat igen p.g.a renovering, så det fick bli en annan.
"Oxfilé med bearnaisesås och hemmagjorda pommes frites. Serveras med sparrissallad."
Så stod det på menyn. Galet gott. Sällskapet kunde inte bli bättre. En mycket bra kväll.

Har under kvällen hunnit med ett par avsnitt av Scrubs.
Samtidigt organiserade jag bland mp3:orna på datorn.
Eftersom min laptop-älskling ska med till Cypern är det bra om man har ordning på låtarna.
"Mission: Sena balkongkvällar" håller på att formas.
Sista arbetsnatten imorgon fredag. Därefter ligger världen vid mina fötter.
Siktet är inställt på Cypern.
Tjatigt? Jag vet. Men jag älskar det.

Imorgon är en annan dag.

image616image617image619
VI HÖRS, SWEDEN.                               HELLO CYPRUS!
_____________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: André

ska basketlinnet me?

2008-03-28 @ 17:48:22
URL: http://kroniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0