Avdelning: Roman från Siw.

Fick en hint om att jag skulle logga in på nattstad.se
Det gjorde jag och fann en roman skriven av Michael Natanaelsson.
Min vän, halmstad-bo och genuina Gessle-fan.

"Just nu ligger du och snarkar för fulla muggar, medans jag sitter hemma och kör på en helnatt med plugg. Vafaaan jobbar du aldrig för, Slejs dags att rycka upp sig. För vem ska annars hålla mig sällskap kl 02.00 en tidig onsdagsmorgon? Funderar dock på att ringa och väcka dig snart igen, bara för sakens skull! Jaja isåfall märker du det eller så skiter du bara i att svara. Annars då.. Jo tack tror jag ska ta och läsa din blogg som jag medvetet har försummat ett par veckor, sitter även och stirrar på en prippsblå ölburk, där står följande: På jobbet? Avstå alkohol. Vad är det för trams, om man dricker på jobb får man ju sjukpenning ett bra tag framåt och då kan man börja betala studieskulden. Snart har jag skrivit en roman, eller som det heter i folkmun (nutid) ett blogginlägg. Undrar hur långt det går att skriva i denna textruta, som förövrigt är i en form av rektangel, innan det tar slut. Känns iallafall som en evighet. Chicago - if you leave me now, sikken bit. Jensa va här i söndags, han hade brillor, jeeje man ser något nytt var dag. Han var en riktig expert på youtube iallafall. Slejs är du bara 22 år gammal, shiiiit jag är fan gammal som gatan. Nu börjar flödet av tristess och fantasi ta slut, kanske ska fortsätta med de där studierna, eller vad tycker du? Inget svar, nähää då kan jag nog avvara fem minuter till som kan utnyttjas på följande sätt, korrläsa det ajg nu har printat ner i en rektangulär textruta eller spela tetris. Tetris, ooh sikket spel. Massa granna färger och alltid lika spännande figurformer på tetrisfiigurerna. Haha du kommer aldrig orka läsa detta skitet jag skriver. Moss på dig och börja jobba"

En märklig människa. Han har uppenbarligen ingen koll på att det enda jag i princip gör är att jobba.
Men det är svårt att inte tycka om honom. Titta bara här:

image603
Siw med nån donna. Det är Siw som är en kopia av Gustav Vasa när det begav sig.

För att göra snubben lite rättvisa och framhäva det faktum att Siw är en riktig hunk och dessutom fruktansvärt lik en viss Justin Timberlake, så har jag även fiskat fram den här bilden. Love you, dude!

image604
Justin?
_____________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: charlotte

gillar din blogg! :)
å håller fullständigt me dig om fruktkött i juice..å bitar i yoghurt..ingen höjdare :/
ha en bra kväll på jobbet!
tjingeling
kram c

2008-03-05 @ 20:06:00
URL: http://charlottelottie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0