We're gonna party hard.

Min nybrända skiva KAN var det bästa.
Creed, Andrew W.K, Michael Learns To Rock, Coldplay m.fl.
Jisses.

Creed är ett fruktansvärt underskattat band som inte fått den uppmärksamhet de förtjänar.
Andrew W.K är det absolut hårdaste jag klarar lyssna på. Anledning: Det finns en melodi.
Michael Learns To Rock - Someday
är en världslåt.

Förövrigt skitbra högtalare och bas i nya "firmabilen". Haha.
Siwan bråkar med naturbruks-studenter. Det roligaste av allt är att han är allergisk.

Jag ska se världens bästa band i september.
Det är nog ingen som förstår hur stort det är för mig.
Vetskapen att jag kommer få uppleva "Fix you" liv i ett fullproppat Globen ger mig gåshud.

Imorgon är jag ledig.
På torsdag är jag också ledig. Då blir det studentskiva.

Ha det fett eller.
Moss.
________________________________________________________________


Kommentarer
Postat av: Trapp

"Det roligaste av allt är att han är allergisk."



Haha humor!!

2008-06-04 @ 15:12:09
URL: http://jenzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0