Meningslösa bilder.

 
Före.                                   Efter.


Jepp, korrekt uppfattat, jag öppnar bananerna på "fel" håll.
Jag är en rebell.


Solen och månen på samma bild.


   

1. Dumma katter. Stod ju en hel skål med vatten på golvet.
2. För JAG sov som en prinsessa. Zzz.
3. Hade bott i Malmö i 10 minuter, då sprang man på en polisjakt. Skitcoolt.
4. Bogsering är sådääär kul. Det var dock inte min älskade Renate som behövde hjälp.



En man med Enrique Iglesias - Somebody's Me som ringsignal.

________________________________________________________________


Kommentarer
Postat av: Anonym

glad att du kände dig som en sessa=) fin den kudden!

2008-06-05 @ 07:22:51
URL: http://halajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0