Blixtrar och dunder.

Nu åskar det ute.
Då borde jag kanske inte sitta här och ha både datorn och teven på.
Fick lära mig när jag var liten att grejerna kunde explodera.
Ajja, det märker vi.

Ryssland tvålade till Holland ordentligt igår.
Men vem fan är den där Arjavin?

Spanien - Italien ikväll.
Jag hoppas och tror på Spanien.
Matadoren avgör.

Jag har haft en riktigt seg helg.
Har jag inte befunnit mig på jobbet så har jag varit helt slut och saknat ork för att aktivera mig.
Midsommar? Jo, det har ju varit det också. Inget jag lagt mycket kraft på.

Imorgon spelar jag match igen - som målvakt.
Italiens målvakt Buffon har sjal på sig när han spelar. Det kanske jag också ska ha?
Intressant.
_______________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0