"E du lissen?"

Hello.
Det var pisskallt i vattnet idag. Jag badade inte.
Har dock skrattat riktigt mycket idag.
Kan titulera mina vänner som "världens bästa".
En riktigt bra film har producerats idag.
Grillning och samkväm på Holken. Alltid succé.

Min helg har varit kort.
Katterna lever.
Jag lever.

Kollade "Cirkus Zlatan" på TV3.
Fantastisk dokumentär.

EM börjar på lördag.
Helt sjukt.
Underbart.

Dags att krypa till kojs.
Sista natten på Lönngatan.
Hoppas Leffe ringer imorgon och berättar att det är Södra Förstadsgatan som
gäller i fortsättningen. Coldplay-biljetter ska införskaffas och syskonbarnen
ska passas. En bra måndag på gång.

Jag tittar på nåt fågelskådnings-program. Riktigt märkligt.

Det måste ligga ett bageri här i närheten. Det luktar nybakat.
Och det är inte jag.
______________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Trapp

Samkväm... ;) Gillar det!



Var minst sagt en underbar söndag.. Skitfilm mot slutet bara men vafan gör det!

2008-06-02 @ 13:01:29
URL: http://jenzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0