Slejs Ravelli.

Spelade match igår. Som målvakt(?).
Målvakt var jag senast när jag var i 8-årsåldern. För matematikern är det ett BRA tag sedan.
Comebacken var oväntat och intressant. Ett misstag kan jag räkna till. I övrigt är jag ganska nöjd med min insats.
Tyvärr resulterade det hela i en förlust. Vi tar nya tag på onsdag. Viktigt då.
Det tråkiga var väl att läsa tidningen idag:
"Vi saknade ordinarie målvakt och det avgjorde nog.", sa V.Ingelstads tränare Johan Bauer till TA.
Jag hoppas innerligt att han menar att vi, med mig i målet, saknade en hyfsad offensiv spelare på planen.
Gör han inte det så är jag bara tyst, det blir bäst så.

Nu har jag en härlig helg framför mig.
Arbete 22-06 alla nätter. Fredag, lördag & söndag.
Extra kul med en dunderförkylning, feber och en hosta som vägrar ge sig.



Glad jävla midsommar på er.
Sup inte skallen i bitar.

Låter jag bitter?
Inte alls. Det här blir bra.
________________________________________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0