DO DO DO TA TAM.

Viva España säger jag.
Håller alla tummar jag har på att dom rullar ut tyskarna också.
Hade varit så underbart om vacker fotboll besegrar tråkig.

Fredrik Ljungberg slutar i landslaget.
Tråkigt säger vissa. Härligt säger jag.
Han nådde sin peak för många år sedan. Dags för nån annan att visa framfötterna.

ZLATAN FOR CAPTAIN!

Miss Li på Skansen. Energisk.
Håkan på Skansen. Kung.
Har många emot mig, men jag måste se Håkan i sommar.

Förövrigt har jag kanske världens bästa skiva.
Las Bombas 2001.
Gjorde åtminstone succé igår på vårt galej.
Den ska rippas - NU!
Dile, dile, dile.

DO DO DO TA TAM.

Teenage Wasteland a.k.a Baba O'Riley är en fantastisk låt.
The Who är galet bra.

Men den bästa just nu står faktiskt en norrman för - den du.
"Kurt Nilsen - I" är det bästa jag hört på mycket länge.

Gårdsfest ikväll?

    

          


________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: lisa

gay?

2008-06-28 @ 12:41:19
URL: http://dorleen.blogg.se/
Postat av: Trapp

Auuu va ni e granna... Angels of triple T!

Riktigt bra faktiskt... :D



Och JA!! ZLATAN FOR CAPTAIN!

2008-06-28 @ 14:03:03
URL: http://jenzza.blogg.se/
Postat av: johanna

det verkar alltså vara någon mer än jag som kommer att tänka på låten "I'm coming out" med Diana Ross, när man ser bilderna?

2008-06-28 @ 16:57:13
Postat av: Slejs

Lisa: Nej?

Johanna: Jee, tydligen.

Trapp: Länge leve Triple-T!

2008-06-28 @ 17:48:16
URL: http://slejs.blogg.se/
Postat av: Lisa

ehm... jag är ledsen, jag har inte postat den kommentaren, den är skriven av någon som använt min blogg som url...

2008-06-28 @ 22:26:34
URL: http://dorleen.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag har mailat blogg.se för att ta reda på vem som använde mitt namn och min blogg för att skriva till dig, är tacksam om du också mailar till dem. Det är ju olagligt att utge sig för någon man inte är : )

2008-06-29 @ 13:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0