Ett omen.

  • En komet uppenbarar sig
  • Att en spindel korsar ens väg
  • En svart katt korsar ens väg
  • Man hittar en fyrklöver
  • Att en skalbagge av arten Dödsbud visar sig.

  • Dessa är alla exempel på omen.
    Jag är mest nyfiken på den sista. "Dödsbud". Det finns alltså en skalbagge som heter så.

    "Tja skalis, vad heter du?"
    "Dödsbud."
    "Okej, vi hörs!"

    Mitt Lunarstorm-konto är borttaget. Dom tar tydligen bort en om man inte loggat in på ett halvår.
    Alla mina knäppa dagböcker åt helvete. Jag är uppriktigt ledsen.
    Det var alltid skitkul att gå in, läsa lite gammalt och le lite. Fan.


    Rest In Peace
    "clabbarpan".
    Born: 28/12 - 2000


    Ordkunskap:
    "Att te sig till någon."
    Helskumt att säga. Ett mycket konstigt ord.

    Igår tog Andrea studenten.
    Det var ett riktigt galej. God mat, låsta rum och en fantastiskt duktig gitarrspelare.
    Lyckan när han sveper till med "Six feet from the edge" visste inga gränser.

    En mycket trevlig kväll med vännerna.
    Men vad är det för jävla dragning jag har till mikrofoner.
    Märkligt. Men smurfhits är det bästa.

    STARTA MAJ! STARTA MAJ SÅ KAN DU ALDRIG STANNA MAJ!

    Andrea sket i studentfesten på Badhytten och hängde med eliten till KB istället.
    Bra val, bra val. Men vems är garderobsbrickan?

    37 timmars arbete i helgen.
    In other words; you know where to find me.
    _______________________________________________________________


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0