Can you hear me?

Officiella EM-låten är riktigt, riktigt bra.
Enrique Iglesias har fan lyckats.
Heyhey, all the way deejay..

Annars då?
Jo, deltog alldeles nyss i 8:e raka segern för mitt älskade VIIS.
Det går bra nu.

Har avverkat 12 av dom där 37 timmarna nu.
Ska alldeles strax ge mig på 12 nya.
Avslutar snyggt med 13 imorgon.
Därefter har den här mannen en hel vecka ledigt.

Ljuset i tunneln. Jag ser det.
Har fått dille på Creed - Higher. Sikken bit!

Sommarmarknad
i Vellinge pågår för fulla muggar.
Hela centrum är avspärrat, karuseller och Black Jack lirar eller nåt.
Riktigt fett.
Fast ändå hade jag känt mig sjukt obekväm där.
Har turen att jobba. Slippa träffa massa människor man inte vill träffa.
Yes.

Coldplay i september med grabbarna. Glöm ALDRIG det.
Lights will guide you home.

________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0