Acceptable in the 80's.

Igår måste ha varit årets varmaste dag hittills.
Det var i alla fall förbannat varmt.
Vi spelade tennis - idioti.
Fast kul var det. Även om jag förlorade.

Sen körde vi till Klagshamn och badade.
Trots att det var pisskallt i vattnet. Det är ett faktum, för t.o.m Jens frös.

När man råkar hamna i Klagshamn så är det alltid något av en nostalgitripp.

Lite låttips:
Martin Jondo - Jah Gringo
Calvin Harris - Acceptable In The 80's
D-Ream - Things Can Only Get Better

Dags för 37-timmarshelg nu igen. At work.
En dag ska jag skaffa mig ett helgfritt jobb. Få ett slut på det här lidandet, för ärligt talat;
det finns inte mycket som är värre än att jobba helg.

Imorgon är det dessutom match - i Gislöv av alla jävla ställen.
Så vi hörs på måndagmorgon 07.00.
Då går vi på en veckas ledighet.
Haha.

Påminner om min film jag gjorde i gymnasiet.
Skulle utspela sig med ett ordspråk som bas.
Jag tog "Det finns inget ont som inte för något gott med sig."
På den tiden var jag ung och blåögd, men just i det här fallet stämmer det faktiskt.
________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0