Mr Perfect.

Jag var FF-freak när det begav sig.
Fame Factory var ett riktigt bra program.
Finns en del bra klipp på Youtube.
Karl Martindahl, Martin Olsen, Johan Östberg, Marcus Öhrn.
Nostalgi till tusen.

Renate är sjuk.
Hennes ljuddämpare är sönder.
Där är i alla fall ett gigantiskt hål i den.
Min älskling låter som en riktig rallybil och jag måste medge att jag gillar det.
Men att betala massa pickadollor i böter till farbror blå är inget jag har lust med,
så imorgon ska vi på bildelsjakt.

"Hey Mr Perfect, you're lucky you can walk in those shoes, laughing at the others who wanna be as pretty as you."
- Johan Östberg -
En låt med meningsfullt budskap.

Efter att ha bott på jobbet i helgen blir det nu ett par lediga dagar.
Håller alla tummar vi har för strandväder.

Confession:
Inatt har jag faktiskt gjort något så udda som gråtit.
Ajöss.
_________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0