En kväll i ugglans tecken.

Stolpen mådde bra.
Statoil i Tollarp kan vara världens sämsta ställe.
Kristianstad en tisdag är galet underskattat.
Förövrigt var Magnus Uggla, mannen som alltid funnits, hur jävla bra som helst.

Duu, du e, du e för fiiiiin!


Tänk att kunna bomba in hits i två timmar. Nonstop.

DOM SÄGER JAG SKITER I ALLT, MEN DET SKITER JAG I!


Vi tog såklart med lillkillen på äventyr en tisdagskväll.

Första gången som du ska hålla nån i hand.
En rågblond nordisk prins, två dagars skäggstubb, t-shirt och avklippta jeans.
Så håll hårt i truckermössan.
Får jag inte komma på natten, sätter du vår kärlek på prov?
Jag skiter i gubbar, jag skiter i kärringar.
________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0