Byggare.

Denna fredag har jag provat på att vara byggare för en dag. Eller ja, det kommer bli en helg.
Agerat stensättare, ljugit och blivit smutsig. Fyfan vad snyggt det blev. Naturbegåvning.
Faktiskt riktigt kul.

Fick nyss ett samtal från Göteborg.
"Vill du byta jobb?"
Sälja kakel och klinkers i Götet. Kanske det.

Imorgonbitti styr jag Renate österut. Till trakterna kring Brösarp.
Jag menar allvar. I'm not kidding, you see.
Där fortsätter jag på min nya väg som byggare. Kommer bli bra.
Ska bara hitta dit först. Det löser vi.

Simon Sellberg var i vanlig ordning dööbra på Gessie Byakrog ikväll.
Ensam är starkast. Honkytonk woman var som väntat kvällens höjdpunkt.

Vi hörs, nu drar jag till ÖSTERLEN!
_______________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0