Brösarp.

Jag har använt muskler jag inte visste jag hade.
Har gått bärsäkargång och rivit väggar som en galning. Spikat, skyfflat och burit.
Varför är det så satans tillfredsställande att ha sönder saker?
Finns knappt nån bättre känsla. Ok, ett par, men det kommer fan högt på listan.

Jag har haft en riktigt bra helg på Österlen. Jag och Magnus Uggla.
Det bästa av allt är att jag inte gjort av med en enda krona. Guld värt.

Göteborg hade kanske varit bra för mig?

Är helt såld på SwingFly - Singing That Melody.
Det kan inte hjälpas.
Sjukt bra. Just nu i alla fall.

Homo sabbade kvällens aktivitet, så..
Är där nåt bra på teve eller?
_________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0