Brassestol.

Vindstilla my ass.
Men annars var det trevligt.
Spenderade några timmar på stranden med turtur-duvorna Jens & Kajana.
Årets första dopp är ett faktum, men fan vad kallt det var. Brrr.
Brukar inte ha svårigheter att bada, men i år har jag gått och blivit något av en badkruka.
Det ser ju så förbannat kallt ut. Det ÄR så förbannat kallt. Men nu är det alltså gjort - done.

Dansband regerade i min gode vän Jens bil.
Jonas Gardell har skrivit en dööbra låt.
"Aldrig ska jag sluta älska dig."

Precis nu blev jag riktigt hungrig. Precis nu.

Jag är ovän med min högra häl. Hälsporr?
Bolltrixandet
på stranden fick mig att inse att jag inte kommer kunna träna ordentligt ikväll.
Fruktansvärt irriterande.

Nu ska jag gå och kissa.
Vi hörs.
________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0