Antistek-syndromet och tekoppar.

Märkligaste rubriken på länge - jag vet.

Jag har glasögon.
Väldigt få människor har sett mig i glasögon.
Nästa gång jag ska köpa bågar ska jag köpa ett par riktigt feta.
Dom ska jag använda mer än i min ensamhet. Det blir ett senare projekt.

Det är ett faktum - Lejonkungen är världens bästa film.
Den, en söt tröttis-kompis och illaluktande blomstjälkar har varit kvällens behållning.
För att inte tala om knep och knåp med te-påsar och ångkokad insekt(?).

Imorgon blir det enligt rapport en tenniseftermiddag a lá Båstad.
Jens och jag själv på centercourten på Torsgården, eller var det nu blir. Revansch.
Jag har förresten jättesvårt för hela den här stekarhysterin. Jag klarar inte det.
Alla skjortor, glassiga glajjor och Stureplan on tour blir alldeles för mycket. Rent av äckligt.
Det är inte riktigt my cup of tea, så jag avböjer vänligt men bestämt.
Jag åker hellre till Svedala.

Jag älskar förresten uttrycket "my cup of tea".

Nu ska jag krypa till kojs.
Alldeles för sent i vanlig ordning.
Ha det fint, eller som stekaren hade sagt - kanoners.
________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Emilia

hahahah mycket mysig/rolig pyssel/fix/"film"-kväll :)

2008-07-19 @ 02:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0