Sommaren 07.

Hittade lite härliga bilder på människor jag tycker om.
Alla från i somras och alla med ett specifikt minne till sig.
Optimisten säger att det snart är sommar igen.
Idag väljer jag att hålla med honom.

   
    
   
 

1. Trull i början på sommaren. Innan han blev Trull.
2. Ett ord. En stad. Kalma'
3. Badpojke på playan. Innan Trapp blev Trapp.
4. Butikschefen på rast, poserar med toalettskylten på playan.
5. En ful vänsterfot. Släkt med nuvarande högerfot. Plågoandar.
6. Perfekt väder för en dejt, inte sant? Eller vad det nu var.
7. Petter har alldeles nyss köpt ny säng. Dåligt sommarväder dock.
8. Någon eller några plankade in och såg ett geni live.
9. Jag och Homo var starka flyttgubbar när Petter skaffade lya.
10. Killmys på stan innan MFF-match. Senare Triple-T.
11. Tidsfördriv i Pildammsparken innan avspark.
12. Homo parkerade dåligt hela sommaren.
13. Trapp & Trull buggade på Gessie Byakrog. Aah, så grannt.
14. Nån jävel hade inte vett och tanka. Då blev det så.
___________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: André

haha du kan tro att jag är bra på att parkera.. det är fars saab som ärdålig på det.. jag har jobát med detta!! haha

2008-01-09 @ 11:38:45
URL: http://kroniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0