Someone like you.

Håller fortfarande på att väga för och emot.
Det som finns på emot-sidan väger, individuellt sett, egentligen tyngre.
Fast mängden på för-sidan vinner.
Egentligen har jag ingen nytta av att överväga det här och älta det ännu mer.
Jag har redan gjort mitt val. Det blir nog bra det här.

Jag har skitsnygga kompisar.

I'm devoted to music.
Jag hade velat jobba med musik.

Jag behöver en förändring. Nu.
Det vi snackar om hade varit perfekt. En morot.
Tänk så bra det kan bli.

Jag har "Oliver & gänget" på LP. Det måste vara värt miljoner.
Nånting är på gång i New York City.

Ny photosession snart eller?

Nu ska vi jobba ett par nätter.
Sen är det helg och det vet vi vad det betyder.
Fest. Räkna med det.
_____________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: André

TYcker du att jag e grann?? fan vad gött.. du är osse döö grann

2008-01-31 @ 16:44:09
URL: http://kroniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0