Release me.

En dag som innehållit det mesta.
Sorg, kärlek och uppgivenhet.
Frustration, oro och glädje.
Grubbel och smärta.

Jag är så galet trött på min vardag.
Något är fel när man inte ens ser fram emot att vara ledig.
Känslan att "man kan lika gärna jobba" är ju egentligen helt sjuk.
Det enda upplyftande just nu är bowling med Triple-T och det eventuella
festandet på helgerna.


Jag vill ha saker att se fram emot.

Jag är hungrig.
Jag rymmer nog till Västindien imorgon.
Barbados kanske.

Screw you, I didn't like your taste anyway.
____________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: André

dörren på spikgatan är alltid öppen. ta en kurs nu o gå till sommaren. det blir döö bra. jag och wruuickard välkomnar dig alltid.

2008-01-08 @ 01:36:38
URL: http://kroniz.blogg.se
Postat av: glädje

Du ska ryyyyyycka upp dig sa jag! :) om jag så ska skicka en nutellaburk på posten!

2008-01-08 @ 22:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0