Peyton.

Att jag framhäver vackra kvinnor/tjejer i bloggen är ovanligt. Det händer egentligen bara när jag
är helt såld. Nu är jag det. Kan man bli kär i ett utseende och ett leende?
Betuttad kanske är ett bättre ord. Ytligt betuttad. Det får man lov att vara.

Första träningen med laget för i år.
Bytte plats i omklädningsrummet i strävan efter en nytändning.
Man saknar det där lilla svettiga omklädningsrummet. Har insett att det är därför jag spelar i VIIS.
Gargongen och gemenskapen i omklädningsrummet gör att man pallar en grusträning en
måndagkväll i januari.
Det tråkiga är i år att jag tvingas springa bredvid och köra rehab när de andra lirar.
Åtminstone drygt en månad till. Ska tillbaka. Räkna med det!

Under tiden tittar jag på One Tree Hill och faller för Peyton.
Lite fjortis kan man tycka, men jag gillar det. Smälter när hon ler.
Förknippar henne med låten i föregående inlägg. Kolla länken så förstår ni.
http://www.youtube.com/watch?v=h2WjQe57xjM
He's a lucky man that Chad Michael Murray.

image553
Hilarie Burton - Så vacker.
____________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Glädje

Håller med hon är söt.. men chad michael Murray är inte så ful han heller ;)

2008-01-15 @ 16:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0