Öland.

Christoffer Öberg ringer och väcker mig.
"Vi ska till Kalmar nu, se till o bli klar."
"Vad sa du?"
Och på den vägen är det. Nu sitter jag i Homo's soffa på Spikgatan i Kalma'.
Kan tro det blir bra. Bästa bilresan hit i Trull's "jobbebil".

Nu sitter vi och lanar precis som för några veckor sedan.
Lite practicle jokes med folk bara för o se vad som händer.

Christoffer ska jobbar imorgon, så jag har ordnat en lite maada-lådda.
Det blir bra.

På kvällen blir det bowling och puben. Vi ska vara studenter mitt i veckan.
Det är vårt liv. Nu kallar snart Homo's tältsäng. Det här blir bra.

image554
Det här är en trevlig påg. Denna regniga sommardag träffade han Lars Jönsson. Määärklet.
______________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0