Nässjö.

Jag uppdaterar väl inte dåligt?
Heath Ledger är död. 28 år gammal.
"Ten reasons to hate you" & "Brokeback mountain".
En bra kille. Synd.

Om ett par timmar kallar jobb.
Fick en förfrågan imorse som jag fortfarande funderar på.
Är väl egentligen dum om jag inte tar det. Vi får se.

One Tree Hill är minst sagt fängslande.

Slutar 06 imorgon.
Hinner bara hem, sen hämtar Trull upp mig.
Vi ska till Nässjö och jobba, sen svina i Kalma'.
Där möter de tre skånska musketörerna upp.
Du kan tro det kommer bli bra.
Lagbild grabbar, glöm förfan inte det.

Man måste ha glädje.
Glädje gör att man skrattar.
Glädje är bra.
Du är bra.

Hälsomat, haha..
Nu ska jag gå och diskutera med mamma.
Ha en trevlig helg gott folk. Det ska jag ha.
_____________________________________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0