Lego.

Häääärligt!
Hemma från en utevistelse.
NykterKB kan vara det bästa. Andra gången på kort tid och precis lika roolet!
Det bästa av allt är att när jag vaknar imorgon så mår jag bra.

Sikken kväll det har varit eller?!
Jobbat, byggt lego och varit och dansat asset av sig på KB.
Trull kom hit och duschade i mitt badkar. Så bra det har varit.
Bilder från legobyggandet kommer nog imorgon. Kan tro det var roolet!
Flashbacks de luxe
. Äckligt när följande kommentarer fälls:

"Har du en vit trea därborta?"
"Vafan, har du snott mitt fönster?!"
"Ge fan i att bygg med vita, dom ska jag ha till mitt garage."
"Mamma, mamma, titta vad jag har byggt!"

Fantastiskt kul.
Det blir snart en legokväll med grabbarna. Det är spikat.

I juli 2010 blir det Route 66 för oss. Det bestämdes idag. Sikken bil vi ska hyra eller?

Avslutar med kvällen KB-låt.
Och SIKKEN låt sen! Fantastisk!


Lipps Inc. - Funkytown
_____________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0