Lean on me.

When you're not strong.
Then I'll be your friend,
I'll help you carry on.

Ligger i sängen med mysmusiken strömmande ur högtalarna. Något bedövad av gårdagen.
Jag är kär i min laptop. Är nog bästa köpet efter Renate.
Igår då?
Jo! Det började ganska vimsigt, men sen blev det skitbra tillslut. En otippad kvartett gav satt hos Denki och skulle se Tilde Fröling i Let's Dance. Så blev det aldrig. Upptäckte till vår stora lycka att Robins, Sveriges bästa program, hade premiär igår. Så galet bra. Längesen jag skrattade så mycket. Jan Malmsjö, vilken kung! Jag ska ta mina två T med mig och gå och se en inspelning. Kommer bli bra.
Kvällen fortsatte med bajsprat. Bokstavligt talat. Jag och Trapp fann varandra på en helt ny nivå. Därefter blev det kanonbra på KB. Du skulle varit med Homo. Kan tro det var bra.

Ikväll ska jag jobba. Det gör jag bra.
Dom andra hittar ni på Mazarin. Trull är ju ambassadör.
Ska ni ha gratisbiljetter så ring honom.
Nu borde jag äta nåt. Ha en trevlig kväll!

I'm lovin' angels instead.
_____________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0