Jag saknar Airwolf.

 
Alla andra actionserier kan slänga sig i väggen.

3:e januari
är över.
Thomas Magnum kör Ferrari på teven nu. Äckligt.
Kommer ni ihåg dom där eftermiddagarna när man kom hem från skolan och dom sände Airwolf,
A-Team, McGyver och Magnum på tv så att man absolut inte fick några läxor gjorda.
Jag saknar det.

Ikväll har jag bowlat med Triple-T. Precis som the good old days. Gästspel av Emma också.
Började bra, men gick sedan utför. Distraherad av en fjärdedel av bana 35.
Intressant fakta nådde mina öron också.

När jag vaknar är det fredag.
Helgen ligger framför mina fötter.
Ska i vanlig ordning jobba, men tänkte hinna med lite partajj på lördag.
Kommer bli bra.

Dagens citat:
"Jag äter Ferrari precis när jag vill!"
Laddad äldre herre till några snorungar utanför Orvars Korvar ikväll.
____________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Annsisen

Alla saknar Airwolf.

2008-01-07 @ 08:59:29
URL: http://www.Annsisen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0