Här kommer kung av sand.

Eftersom mina vänner bloggar fruktansvärt dåligt nuförtiden, så känner jag ett ansvar.
Som jag befarade imorse har dagen varit till belåtenhet.
Har provat på att gå till tandläkarmottagningen - en husvagn.
Som folk kanske känner till så har någon snorunge sett till så folktandvården brunnit ner.
Men husvagnen var riktigt najs. Minst sagt udda dock.

Har sett sju "episodes" av One Tree Hill. Satt jag inte fast innan så gör jag det garanterat nu.

Idag har jag haft mitt körkort i 4 år. Det är sjukt länge.
Idag fyller min före detta "svärfar" år. Surfaren, max 25 i sinnet. Scooter åt folket!
Idag har min mamma namnsdag. Blomsteraffären har fått sig ett besök.
Världens bästa mamma!
Har de senaste åren förknippat de sakerna med varandra.
Lätt att komma ihåg.

Ikväll är det fotbollsträning. Eller ja, löpträning och rehab för den här svensken.
Galet tråkigt, men det är väl nu man ska plocka fram envisheten.

Hörde en låt på radion imorse. Texten löd såhär.
"Jag vaknar med ett ryck när jag förstår att du är långt ifrån.
Jag skulle vilja tänka klart. Jag skulle vilja tänka en underbar tanke idag.
Jag skulle vilja ha allt kvar. Jag skulle vilja tänka en underbar tanke idag."
Den påminner mig om Halmstad. Grabbarna på Gessle-konsert i somras.
Fantastiskt kul.

Jag vill lära mig spela munspel.

image558
Triple-T - innan "regeln" infördes.
____________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0