DU är ett infall.

Har spenderat ett par dagar i Kalmar. Min favoritstad.
Har suttit och tittat på Gessle-dvd's och luktat på doftljus. DU är ett doftljus.
Igår röjde vi och sjöng Westlife-låtar på Puben. Gick vidare till Ernesto och dansade skiten ur Rihanna. Så bra det var. Eftersom det var tentatider så var det inte överdrivet mycket folk ute, men när vi började dansa började alla dansa. Det bästa. JohnJohn's halsduk ägs numera av Skåne. Grannens gräs mååååå vara grönare, men min tomt är sååååå mycket skönare.
Imorse smög vi ut ur James Bond's hus på Spikgatan. Tre och en halv timme i bil väntade. Roolet! Njää, men det blev rätt bra ändå.
Hem till hemmet och hämta Renate. Hon skulle till gynekologen kan man väl säga.
Besiktning väntade. Så bra det var. Ska väl medge att jag hade lite ont i magen. Man vet ju aldrig vad för dolda fel som kan döljas därunder. Enda anmärkningen var att handbromsen inte var hundraprocentig. Svinbra.
Jag är jättenöjd. Jag är stolt.
Hört på besiktningen:
Besiktningsgubben klappade till hjulet på Renate när hon hängde i luften. Han hade kollat på henne grundligt och vände sig till mig och sa: "Den ser ju jättefin ut."
mös jag. Det kan du tro. Jag älskar Renate, hon ska aldrig säljas.

Kalmarlåtarna:
Disco Boys - I Came For You
Marie Lindberg - Leona
Michael Jackson - Black Or White
James Morrison - This Boy
Per Gessle - Om Du Bara Vill
Rihanna - Don't Stop The Music
Eros Ramazotti - Piu Bella Cosa


Nu har jag nannat middag en stund.
Ska iväg till jobbet. Som vanligt på mitt företag har man ingen aning om vad man ska göra förrän man kommer dit. Idag har jag dock fått en lite förvarning på ändringarna. Det här blir bra.

I'm still here,
But it hasn't been easy,
I'm sure that you had your reasons,
I'm scared for this emotion,
For years I've been holding it down.

- James Morrison -
____________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: André

DU ska inte prata som mig... DU är pratad..

2008-01-17 @ 17:11:53
URL: http://kroniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0