Do you know what you've started?

Om ett par timmar är det dags att köra till jobbet igen. Härligt värre.
Förutom den galna kvällen på KB i fredags har det varit en lugn och behaglig helg.
Det har kanske varit nödvändigt. Nästa helg blir allt annat än lugn.
Delar av IFK Stil ska packa bilen full med folk, sen bär det av mot en gammal bekant - Kalma'.
Läget i truppen ser ut som följer.
Trapp och Denki debuterar. Bob kör en favorit i repris. Trull börjar bli rutinerad och jag får återse mitt andra hem.
Jag har utnämnts till reseledare på grund av min erfarenhet och stora kompetens. Det här blir bra.
Först ska vi dock avverka en arbetsvecka

Hahaha.
Jag skrattar åt West End Star. Vad är det för program egentligen?
Magnus Carlsson är bara läskig som programledare.
Singing Bee är faktiskt nästan värre. Jag rodnar.
Fast sjukt kul.

Har fastnat totalt för One Tree Hill och retar mig som fan på att jag inte varit med från början.
Därför är det kanon att internet finns. Season 1, Episode 1. Det är dags. Nu kör vi.

I wanna take you away, let's escape into the music, deejay let it play.
I just can't refuse it, like the way you do this, keep on rockin' to it, please don't stop the music.

image557
Kalmars vitala del. Det är här det händer.
_____________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0